LEOX

Sprzedawaj z głową!

Zamów profesjonalny audyt dla Twojego sklepu internetowego, popraw błędy i zwiększ swój zysk!

Dowiedz się więcej!

Czym jest audyt sklepu internetowego?

Audyt sklepu internetowego jest to kompleksowa analiza sklepu pod kątem użyteczności, zachowania użytkowników lub wykrywania błędów na ścieżce zakupowej. Pozwala znaleźć ważne problemy w procesie zakupowym, a także daje odpowiedzi, co należy zmienić, aby zwiększyć konwersję oraz zmniejszyć współczynnik porzuceń stron i koszyka sklepu.

Poza badaniami usability prowadzona jest dokładna analiza statystyk sklepu internetowego. Wykorzystujemy do tego Google Analitics i zewnętrzne narzędzia, skupiając się na kluczowych danych, które mają wpływ na sprzedaż w Twoim sklepie.

Audyt sklepu internetowego, to możliwość zwiększenia zysku!

Co znajduje się w ofercie?

IMG

Analiza użytkowników

Badanie zachowania odbiorców, profil użytkowników, analiza kupującego.

IMG

Analiza wydajności strony

Badanie szybkości strony, jej ciężaru oraz wpływu wydajności na konwersję.

IMG

Analiza lejka zakupowego

Sprawdzanie etapów procesu zakupowego, wykrywanie elementów krytycznych.

IMG

Audyt strony moblinej

Analiza strony pod kątem responsywności, użyteczności i zużycia transferu.

IMG

Analiza heurystyczna

Weryfikacja strony internetowej pod kątem przyjętych zasad i reguł poznawczych.

IMG

Analiza ruchu na stronie

Analiza źródła ruchu, mierzenie efektywności różnych źródeł i specyfiki ruchu.

IMG

Metoda wędrówki poznawczej

Dokładna analiza skuteczności ścieżki prowadzenia użytkownika.

IMG

Eyetracking i mapy cieplne

Badanie głębokości wizyt, analiza obszarów strony, które przyciągają uwagę użytkownika.

IMG

Analiza strony docelowej

Analiza landing page pod kątem realizacji celów, mikrokonwersji i struktury informacji.

Co zyskujesz?

  • przygotowanie audytu w ciągu 3-4 tygodni
  • końcowy, czytelny raport z rekomendacjami
  • cenne wskazówki dotyczące poprawy sklepu www
  • możliwość zwiększenia konwersji i minimalizacji strat
  • bez podpisywania długoterminowych umów
  • jasne warunki współpracy, brak kruczków prawnych

Ile kosztuje audyt?

Standardowa stawka audytu sklepu internetowego:

2000 PLN*


* Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT

Nasza witryna korzysta z plików cookies tylko w celu ułatwienia jej przeglądania!
OK